Merhaba arkadaşlar, ben yurt dışında yaşıyordum. Şu an turkiyedeyim. Türkiye'de yurt dışı numaramı kullanamadığım için türk numaramı ekledim. Fakat Türk numarama SMS gelmiyor ve giriş yapamıyorum. Konu hakkında bilgisi olanlar mesaj atarsa sevinirim.