Merhaba
Böyle bir açık vardı eskiden, başkalarının kartlarını boşaltıp jetonları da ''fenomenler' - dolandırıcılar' üzerinden aklıyorlardı. Ama kapatılalı çok oldu.

Bankaya işlem itirazında bulunmalısınız.