Calibur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam marka için Trendyol'a bilerek tescil belgesini yüklemeyip herkesin satış yapmasını sağlıyorlar sonrasında da böyle dava açıyorlar güya satıcılara. Asla tek kuruş vermem. Dediğim gibi iyice de uğraşacağım. Hem maliyeye gelir giderlerinin incelenmesi için, hem de az önce SSK'ya sigortasız işçi çalıştırdıklarına yönelik ihbarda bulundum. Yanlış kişiye çattılar.
Bu yaptıkları etik olmayabilir ama yasal
ssk diye bir kurum kalmadı ama sgk ya başvurmuş olabilirsiniz

eğer vergi kaçırmıyorlar ve sigortasız işçi çalıştırmıyorlarsa sizi suç uydurma filli ile de suçlayabilirler (TCK m. 271)

lehinize olanlar ise şu şekilde
eğer marka sahibine kadar ulaşan fatura silsileniz varsa,
4054 sayılı kanunun 4. maddesini ileri sürerek şikayetçi olabilirsiniz

elinizde marka sahibine ulaşan fatura silsilesi yoksa veya dava sürecinde bunları sunamazsanız, tek kuruş ödemezsiniz, daha fazlasını ödersiniz