Zamanında bir gıda işletmesinde çalıştım hocam. Bahsettiğiniz fiyatlar abartı evet birde şu var bu firmalar belirli satış hedeflerine göre yüzlerce koli kutu kolayı ücretsiz alıyor.
Benim çalıştığım firmaya binlerce koli bedelsiz ürün geliyordu.