Aras21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kürdistan yoktur demene birşey dedim mi?
Sen, Kürtçe yoktur, Kürtleri de yok saydın ve yıldızlı işaretle yazdın. Bugün kü konuda ise K*rt yazmışsın. Ayıp, ayıp, ayıp. Bu vatan için sayısız Kürt kendini feda etti sen ise bu millete saygısızlık yapıyorsun. Aynısını Türklere yapan da ceza almalıdır Kürtlere yapanda, umarım ceza alırsın.
Hocam Hala Anlamıyorsunuz Benim Doğulu Vatanperver Kurtlere Lafım Yok


Benim size anlatmak istediğim Benim de kürt arkadaşlarım var Fakat Hepsi Türkçe Konuşuyoruz Ana Dil Türkçe...