Konu
Turist olarak gittiği ülkede general oldu
26-04-2024, 14:14:44
#6
KOCABAL
Haxa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evet ben de aslen Abhazyalıyım.
Çatışmalarda Rus halkı çok destek olmuş bize.
Sivil halk hep desteklemiş Abhazya çok güzel bir yer gerek havası olsun gerek insanları 1 hafta tatil için değerlendirebilir siniz.
General olacaksam neden olmasın?