Haxa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet ben de aslen Abhazyalıyım.
Çatışmalarda Rus halkı çok destek olmuş bize.
Sivil halk hep desteklemiş Abhazya çok güzel bir yer gerek havası olsun gerek insanları 1 hafta tatil için değerlendirebilir siniz.
General olacaksam neden olmasın?