Evet ben de aslen Abhazyalıyım.
Çatışmalarda Rus halkı çok destek olmuş bize.
Sivil halk hep desteklemiş Abhazya çok güzel bir yer gerek havası olsun gerek insanları 1 hafta tatil için değerlendirebilir siniz.