Konu
Turist olarak gittiği ülkede general oldu
26-04-2024, 13:55:50
#5
Haxa
Evet ben de aslen Abhazyalıyım.
Çatışmalarda Rus halkı çok destek olmuş bize.
Sivil halk hep desteklemiş Abhazya çok güzel bir yer gerek havası olsun gerek insanları 1 hafta tatil için değerlendirebilir siniz.