Anladım hocam, baya iyi impressions almışsınız

Uzun zamandır yavaş yavaş içerik yüklediğim sitemde gösterim sayısı düşük geldiği için sormak istedim. Metriklerine de baktım maalesef o da düşük, shared hostingle blog zor oluyor (WP + Avada teması kullanıyorum)
Sizin de sıralamalar yüksek olduğu için baya iyi tıklama almışsınız o da güzel. Ben de normal hosting kullanıyorum özellikleri biraz yüksek gerçi + dedicated ip var. Bendeki gösterimin çok olmasının sebebi lsi makale denilen türden yazılmış olması olabilir. Başlıktan çok daha farklı aratmalardanda gösterim alabiliyorum. Ha tıklama olmadığı için bence çok bir önemi yok.