Bizimki bu ölçüye biraz fazla büyük olabilir hocam

Bundan bağımsız, çok daha küçük ölçekte işletmelerin bizden daha fazla fiyatlama yaptığını gördüm maalesef.
Bir de kutu colaya 70 TL fazla dediğimiz yerde, insanlar günlük Starbucks'ta 100-120 lira bandına kahve içiyor maalesef.
50 TL'ye satanda kazanıyor. 70 TL'ye satanda kazanıyor. Ama ürünün maliyeti aynı ikiside paket olarak servis olarak gönderim sağlıyor onu demek istiyorum aslında ben.
50 TL'ye satan firma 70 TL'ye satan firmadan büyük değil
Üst tarafta dediğim gibi yemek olayında fiyat farklı olabilir lezzet faktörü var.
Standart üründeki fiyat farkı mantıksız geliyor.