Merhaba
Serbest piyasa da dahil olmakla insanlık için iyiye kullanım şartı ile yapılan her şey ne yazık ki fırsatçıların ve kötülüklerin oyun maşası haline geliyor.
Vatandaş o fiyata o ürünü almasa, bir zahmet kalkıp pazara gitse, mahallede bakkala gitse alsa daha ucuza alacak.

Önce bilinçli toplum olacak, Zaten bu olursa, boykot ile daha güvenli, daha şeffaf, daha aydın bir dünya hepimizin olabilir.