Ben paket siparişlerden bahsettim hocam sizin dediğiniz yerel büyük restoranlardır.
Bizimki bu ölçüye biraz fazla büyük olabilir hocam

Bundan bağımsız, çok daha küçük ölçekte işletmelerin bizden daha fazla fiyatlama yaptığını gördüm maalesef.
Bir de kutu colaya 70 TL fazla dediğimiz yerde, insanlar günlük Starbucks'ta 100-120 lira bandına kahve içiyor maalesef.