Hocam güzel hesap yapmışsınız ben size şöyle söyliyim. Biz Aktarcıyız geçen bize 100 liralık getirden sipariş geldi getirin tam komisyonumu hatırlamıyorum ama 100 lirada ortalama 15-20 tl alır. Getir çok para kaxanmıyor. Ama kurye getirin meredeyse 2 katını bizden aldı. Çok fazla gider var tabiki. Biz genelde tüm ürünlerimize dükkan içinde %100 koyarız (koymuyoruz diyem yalan söyler) tüm sektör genelde böyle ne diyelim pahalı gelebilir hocam doğru söylüyorsunuz. Ama ben bu teneke kutuyuda normalde 30-35 tlye falan alıyorum ne diyelim ülke hali böyle yani
Anlıyorum hocam ben seni 100 TL'lik bir şey satıyorsun gideleri vs düşünce 15-20 TL anca kalıyor diyorsun.
Senin sektör aktar biraz farklı sürekli sipariş gelen yemek gibi bir sektör değil o yüzden sana bir şey diyemem.
Ben şuna takıyorum.
Uygulamada
dünya genelinde aynı tada aynı gramaja aynı ambalaja sahip ürün x satıcısında 40 TL xx satıcısında 60 TL xxx satıcısında 70 TL bana buradaki tutarsızlık saçma geliyor.