YellowTiger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hesap kitap yapalım.

https://www.bizimtoptan.com.tr/coca-...tu-330-ml-24lu (burası örnek site yerel tedarikçiden daha ucuza alır)
şimdi buradan kdvsini gider gösterir düşerse ortalama 1 ürün 18-19 TL bandına gelir.

Ürünü 40 TL'ye satsa 4 TL kdv öder.
36 TL üzerinden %20 uygulama komisyon versin.
30 TL ürünün maliyetini çıkardıktan sonra 11-12 TL gibi ürün başı kâr kalır. (Düz 10 TL diyelim aradaki ürün satış başına elektrik kurye payı olarak sayalım)
Bir işletme yemek sektöründe ise günde ortalam 50-60'dan fazla içecek satar.

Ürünü 20'e alıp 40'a koysun tamam dedik 64 TL biraz fazla değil mi hocam mantık çerçevesinde
Hocam güzel hesap yapmışsınız ben size şöyle söyliyim. Biz Aktarcıyız geçen bize 100 liralık getirden sipariş geldi getirin tam komisyonumu hatırlamıyorum ama 100 lirada ortalama 15-20 tl alır. Getir çok para kaxanmıyor. Ama kurye getirin meredeyse 2 katını bizden aldı. Çok fazla gider var tabiki. Biz genelde tüm ürünlerimize dükkan içinde %100 koyarız (koymuyoruz diyem yalan söyler) tüm sektör genelde böyle ne diyelim pahalı gelebilir hocam doğru söylüyorsunuz. Ama ben bu teneke kutuyuda normalde 30-35 tlye falan alıyorum ne diyelim ülke hali böyle yani