Merhabalar, plesek'teki OsSav kalıntılarını temizledim https://www.r10.net/cpanel-plesk-dir...emi-linux.html bu konudaki direktiflerle.

Şimdi panele girdiğimde beyaz bomboş bir sayfa çıkıyor fakat siteler çalışıyor. Desteklerinizi rica ederim.