Merhaba, elimde 10.000'e yakın kişinin mail adresi mevcut.
Bu 10k kişiye nasıl mail atabilirim, spama düşmeden toplu mail göndermem mümkün mü?
Hangi araç veya araçları kullanmalıyım?