1) Bankadan şikayet kaydı oluştur gelmeyen kargonun bedeli alınmış mağdur oluyorsunuz
2) Tüketici hakem heyetine başvur
Yorum icin tesekkurler hocam
Musteri hizmetleri gonderi kaydinin tarafima ulastirilmasi icin kayit olusturdu bakalim sonuc cikmazsa dediginiz yollara basvuracagim