STRAKE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O geçen senenin sistemiydi hocam, haftalık olarak onaylanıyordu. Şimdi aylık sisteme geçirdiler.
Aylık sistem ikinci dönem oluyor diye biliyorum haftalık hala geçerli