fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence artık tamamen şans işi.az önce başka bi konudada belirttigim üzere sırf bu forumdan ücretli/ücretsiz rahat bi 35-40 kişi ile onay almaya çalıştık ama tamamıda işin sonunda pes etti.aynı şekilde egitimlerle dolu geçmişim google bi süredir bi garip,kimse kusura bakmasın ama kesin onay alırım diyenlere ancak gülerim.bizzat adsenseden torpiliniz yoksa çokta büyük konuşmayın derim...
hocam konuya cevabınız biraz eski

ama sizden birşey rica ediyorum. https://www.r10.net/yeni-web-siteler...post1087274032 bu konuyu inceleyip tecrübe edip yazabilir misiniz?