Merhaba, örneğin bir taşınır veya taşınmazım var birine satışını yaptım. O kişiyi sınırlandırabilir miyim? Şu tarihte satacaksın veya ben ölmeden önce satamayacaksın diye? Bunun için nasıl bir işlem yapılması gerekiyor, sadece noterde işlem yapmak yeterli midir?