Yeni üyeler neden böyle? Özellikle 20-21'li yaşlara kadar olanlar? Mesajlarına bakıyorum tutrvytrfrttsae bu şekil anlamsız yazılar, Türkçe dilbilgisi kuralları hiç yok, mesajlarinda büyük harf küçük harf, nokta, virgül nasıl kullanılır hiç bilmeyen, bütün kelimeleri büyük harfle yazıp başlayan vs. vs. Neden öyle acaba? Eğitim eksikliğindenmi oluyor acaba? Anlam veremiyorum.