Gerçekten öyle. Yıllardır 1900 tl kredi kartı limitimi hiç yukseltmiyorlar. Hiç isim olmayan teb bile 19000 tl limit veriyor, ama qnb'nin tuhaf tuhaf davranışları oluyor müşterilerine karşı böyle. Arada arayıp bir de müşteri memnuniyet anketi yapıyorlar. Her seferinde söylüyorum dalga geçer gibi limit veriyorsunuz diye. Hiç takan olmuyor.