Hocam asla geciktirme yapmam
Hocam ben de asla gecikme yapmıyorum daha doğrusu öyle zannediyordum bizzat dün başıma geldi bu olay. Bir ay ödeme yapmamışım meğerse, dalgınlığıma denk gelmiş ola. Müşteri hizmetlerinin de cevap vermiyor olması enteresan..