Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- Üyelik tarihim belli.
- 1 tane negatif var ama ben negatif saymıyorum. Eleman çakallık peşindeyken, nasıl olduysa ben yedim negatifi kaldırmadılar.
- Bu madde için sanırım aktif en fazla banı olan üyeyim.
- Üst maddeyle paralel.
- Birini direkt mağdur ettiğim söylenemez ama bizim tarafımızdan kaynaklı gecikme ve yanlış anlaşılmalardan dolayı açılanlar oldu elbette.
Konuya yazarken yine banlanmış