çok şükür araçtaki 100 amper aküye +110 amper daha ikinci aküyü koydum. (oto akü takviye + elektirikli tambur, tesisat, webasto gibi çokça elektirikli ihtiyaç oldugu için) aracımda akü sorunum kalmadı.
ama motorumdaki jel akü bitmiş. ende konudaki adaptör ile şarj ettim marş ve ışıkları çalıştırdı. acaba ihtiyacım oldugunda 100 lük akü için sorunum çözülür mü diye düşündüm bi an
belki kazalı araçları çekmeye gittiğinde sağlam akü bırakabilirler sana.yeni akü konusu göreceğimizi hissediyorum sanki