tam zehirleyeyim mi 0 user yeni açtığım bir irc sunucusu var, ben ve @ibr4him'in cycle botlarla takılıyorum.

hatta: r10'da
mIRC Scripting kategorisi var bir el atın 'da canlansın

Eğer faydalanacakların olacağını bilsem emin ol oraya tüm bilgi ve birikimimi yığarım ancak çok fazla ilgilenen kalmadığını biliyorum. Özellikle takip ettiğim konulardan bir tanesi orası ama pek yardım talebi gelmiyor gibi