Bende aynı senin gibiyim dostum iyi bir fabrikada patron torpili ile ise başladım 6 ayım doldu aynı maaş aynı düzen her şey terse sarıyor aldığım paranin hiç biri tutmuyor bende yeni bir işe gireceğim sana da tavsiye ederim