onrgrgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba
friwall cihazınızdan gerekli tanımlamayı yaparsanız sorun olmaz. siteyi açtığınızda kategori yalnış ise form doldurun diye sayfa çıkabilir. Ordan form doldurup friwall cihazını yönetene bildirim gider onlarda düzeltir.
Maalesef açılan sekmede dediğiniz form çıkmıyor. Talep açın, uygun görülürse yetki sağlanacaktır ibaresi mevcut.

Talep öncesi Yöneticimin onayına düşüyor. Durduk yere bu site ne alaka demesin şimdi kimse.

Neyse sağlık olsun. Öneri ve yorumlar için herkese teşekkürler.