bende 8 yıllık üye olmuşum vay be zaman ne hızlı akıp gidiyor. Artık foruma bile girmeye zaman bulamıyoruz girenlerde iş için gir çık yapıyordur muhtemelen o yüzden değiştirmiyorlar