By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 nun ban rekoru bende.
ceza dediğin ne hocam ?
5/4 sanıyorum. 16 yıllık üyelikte bence kral benim

yok patron sen de 3 de kaldın, ceza da yemişsin, hatta dikkat et 3 tane daha alırsan 11. aya kadar, 1 hafta ban geliyor otomatik öyle bir kuralı vardı rakamlarda hatam yoksa