arkadaşlar denemek için bir token aldım uniswap üstünden. 0.01 eth karşılığında PURA aldım. 32 dolar oldu 200 dolar neredeyse ama satamıyorum bir türlü. insanlar işlem yapıyor bu token üstünde hala. sebebi nedir? hesabımda 0.2 eth var fee vs. için. slippage ı %50 ye kadar çıkardım yine de başarısız diyor. metamask cüzdan bağlı. sebebi nedir bunun? ne yapmak gerekiyor satabilmek için?