Ertaş adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhab,a
prp ve biotin dışı beslenme tarafı ne tür seyler iyi geliyor acaba? şuan 2,5. aydayım boşluklar yavas yavas dolmaya basladi . (doktora ulasamiyorum bu yuzden buradan actim konuyu tavsite icin)
qtaberk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam babam ektirmişti. şu an güncel halini ve eski halini isteyen olursa pm den ulaşabilir. cam şişelerde vitamin oluyor saç için ve argan yağı tavsiye ediyor doktorlar. aynı zamanda sarımsaklı şampuanda öneriyorlar. bunları alabilirsin. başka sorun olursa yanıtlayabilirim.
ben de ektirmeyi düşünüyorum. eylül ayında. nerede yaptırdınız ve süreç hakkında minik bilgi verebilir misiniz. internette çok bilgi var genelde firmalar kendilerini tanıyorlar. direkt sizlerde fikir almak isterim. teşekkürler.