En temizi bunu maliyeye gidip sormanızdir. Ama devletin mantığı her zaman basittir bu topraklarda para kazanıyorsun vergimi vereceksin oluyor yani elinde sonunda o şirketi kurmak zorunda kalıyorsunuz. Başarılar.