MaliMevzuat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba
Yapılan iş karşılığında düzenli gelir elde etme durumunda , bu kazançlar ticari kazanç statüsünde olup firma açarak elde ettiğiniz gelirlerin faturalarını kesmeniz ve Mali Müşavirinize teslim ederek vergi beyanlarında bulunulması gerekir.

Düzenli gelir elde ediliyorsa bu gider pusulası ile olmaz , gider pusulası düzenli olarak yapmadığınız bir iş için arada sırada yılda 1-2 kez yaptıpınız , arızi kazanç sınırıbir iş için , işi yaptığınız şirket tarafından düzenlenebilecek bir belge.

29 yaş altındaysanız ve daha önce tücari gelir elde etmediyseniz genç girişimcilik teşviğinden faydalanabilirsiniz. Bu ve buna benzer , Kaleme aldığımız yazılarımıza göz atabilirsiniz.

Son bir ekleme daha yapalım esnaf muafiyeti kapsamında değil yaptığınız iş👍
Duvarınızı inceliyorum sağolun