adgrafi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle bilgi sahibi olan ve yardımcı olacaklara şimdiden teşekkür ediyorum. Sorum şu aslında 2 soru var ilki 29 yaşında bir bayan freelancer olarak grafik tasarım yapıyor araştırmalarım neticesinde genç girimşicilik ile belli bir kriterde devlet yardımcı oluyor bundan yararlanan var mı? Bir diğer sorum ise bu 29 yaş olmazssa nasıl bir vergilendirme yapmam gerekiyor maliyet en az olacak şekilde vergi ödemek isteyen biri olarak bağkur vs istemiyorum eşimden yararlanıyorum sigorta kapsamında sadece vergimi ödemek istiyorum aylık yıllık kazancım çok fazla değil kendimi idame ettirecek kadar. Yardımcı olacak herkese teşekkürler
Merhaba
Yapılan iş karşılığında düzenli gelir elde etme durumunda , bu kazançlar ticari kazanç statüsünde olup firma açarak elde ettiğiniz gelirlerin faturalarını kesmeniz ve Mali Müşavirinize teslim ederek vergi beyanlarında bulunulması gerekir.

Düzenli gelir elde ediliyorsa bu gider pusulası ile olmaz , gider pusulası düzenli olarak yapmadığınız bir iş için arada sırada yılda 1-2 kez yaptıpınız ,yıllık arızi kazanç sınırını aşmayan bir iş için , işi yaptığınız şirket tarafından düzenlenebilecek bir belge.

29 yaş altındaysanız ve daha önce tücari gelir elde etmediyseniz genç girişimcilik teşviğinden faydalanabilirsiniz. Bu ve buna benzer , Kaleme aldığımız yazılarımıza göz atabilirsiniz.

Son bir ekleme daha yapalım esnaf muafiyeti kapsamında değil yaptığınız iş👍