BrkCn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,
Smtp relay ile yapılır. Ufak bir açık olması yeterlidir.
sunucunuzdaki dns konfigürasyonu hakkında Özel mesaj ile bir iki detay iletiyorum.
Bir paylaşımlı win sunucuda Mailenable kullanılıyor ve bu tip mesajlar alıyor. Smtp relay konfigürasyonu iyi diye tahmin ediyorum. dns konfigürasyonun da ne gibi eksiklikler olabilir?