Haklısın, çok büyük bir kesim okuyamaz ve okuyanların büyük bir kısmı da okuduğunu anlamaz. Tamda bu yüzden insanlar fütursuzca islama ve Müslümanlara hakaret edebiliyorlar.
anlamak isteyenler ise bir yolunu bulup anlıyor. Durum değişmiyor, muhakkak Allah Kuran-ı akıl sahiplerinin anlaması için göndermiştir.
Aynen ortak bir noktada buluştuğumuza sevindim.