Şuan memleketin en üstünde yer alan (yabancı uyruklu olanlar hariç) çoğu kamu yetkilisi , yabancı gazeteci yada meslektaşları ile konuşacak seviyede (iyi seviyede) yabancı dil bilmiyor. Erbaş neden bilsin ki?
Dünyada ingilizce kamuda ve siyasette konuşulan ortak bir dil. En azından ileri seviyede ingilizce bilen olsa , Avrupadaki istediği meslektaşı ile rahatça konuşur.