Tamam hocam sizin frekansa geçelim. Görüyorum ve arttırıyorum.
Türkiye'de bulunan İslam dinine mensup kişilerin büyük bir çoğunluğu Kur'an'ı okuduğunda anlayamaz. Çünkü Kur'an Arapça dilinde yazılmıştır ve çok farklı lehçeleri olan farklı bir dildir. Durumu sizin göz kırpmalı fikirlerinizle bu bakış açısından ele aldığımızda tatmin edici bir sonuca varabiliyorum.

Teşekkür ederim yardımlarınız için.
Haklısın, çok büyük bir kesim okuyamaz ve okuyanların büyük bir kısmı da okuduğunu anlamaz. Tamda bu yüzden insanlar fütursuzca islama ve Müslümanlara hakaret edebiliyorlar.
anlamak isteyenler ise bir yolunu bulup anlıyor. Durum değişmiyor, muhakkak Allah Kuran-ı akıl sahiplerinin anlaması için göndermiştir.