muhammedsansal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir kere de insan olun demek ne seviyesiz bir yaklaşım, nedir yani biz insan değil miyiz? Sonra anlayış bekliyorsunuz…

Ağlama derken neyi kasdettiğinizi de anlamadım, kimin mağdur edebiyatı yaptığı gayet açık.

Dünyada akıl sahibi olan her insan Kur’an-ı Kerim’i okuduğu zaman anlar, kimisi kabul eder kimisi etmez. O nasip meselesi, kişinin kendi bileceği bir mesele, o kısmına ben karışmam, karışamam zaten.

Yani kısaca alıntıladığınız mesajımı, yukarıdaki gibi anlamamışsanız bence Kur’an okumayın zaten anlamayacaksınız 😉
Bir insanın akıl sahibi olup olmadığıyla ilgili yargılarda bulunup, ahkamlar keserek bana seviye dersi mi vermeye çalışıyorsunuz. İki göz kırparak, demagoji yaparak dünyanın en akıl sahibi insanı oldunuz. Tebrikler.