Yanlışlıkla aldı diyerek, neyi gizlemeye çalışıyorsunuz acaba hocam? 3d işleminden tutun sipariş geçene kadar 2 3 aşama daha var. Zevk veya keyif amacıyla arkadaşınız gibi yüzlerce sipariş verip teslim almayan veya alıp kullanıp iade etmeye çalışanlar mevcutken kusura bakmayın mantıklı gelmedi hele birde özellikle altın gibi kıymetli materyal.
Şahsen ben pazar yerlerinde altın satıyor olsam otomatikman bu iade sebebinde katakulle ararım altın bu çünkü