Merhaba, hakaretten dolayı ifadeye çağırıldım, az önce karakoldan ayrıldım. İfademde olayları vs. anlatıp suçu kabul ettim. Bundan sonraki süreçte ne olacak? Bilgisi olan varsa yardımcı olursa sevinirim.