Bir kere de insan olun da saygı gösterin. Sonra ağlıyorsunuz, mağdur edebiyatı yapıyorsunuz her yerde. Ne yani dünyada Müslüman olmayan ve çoğunlukta olan milyarlarca insan akıl sahibi değil bir siz mi akıl sahibisiniz?
Bir kere de insan olun demek ne seviyesiz bir yaklaşım, nedir yani biz insan değil miyiz? Sonra anlayış bekliyorsunuz
Ağlama derken neyi kasdettiğinizi de anlamadım, kimin mağdur edebiyatı yaptığı gayet açık.
Dünyada akıl sahibi olan her insan Kuran-ı Kerimi okuduğu zaman anlar, kimisi kabul eder kimisi etmez. O nasip meselesi, kişinin kendi bileceği bir mesele, o kısmına ben karışmam, karışamam zaten.
Yani kısaca alıntıladığınız mesajımı, yukarıdaki gibi anlamamışsanız bence Kuran okumayın zaten anlamayacaksınız 😉