Seviye daha fazla düşemez merak etmeyin, zaten en diplerde başlamış bunun daha altı yoktur özellikle Arapça ve Fransızca bildiğini söyleyip bilemiyorsa dibin dibi seviyelerde bir sohbettir bu. Elde kılıçla çıkıp şov yapmaya benzemiyormuş demek Arapça denen saçma dil, dua etmesini bile bilmeyen, mikrofon görünümlü yani gizli prompter kullanarak elindeki cihaz ile duaları okuyabilen birinden bahsediyoruz üstelik ülkenin kurucusuna hakaret edebilecek kadar dip seviyede ve cesarete de sahip bir varlıktan bahsediyoruz, liyakat de neymiş? Zırhlı " gavur malı " araçlardan inmek nedir bilmez ama millete yoksulluk iyidir diye edebiyat yapar, sıfatını görünce bile mideme kramplar giriyor bundan daha açık söylenecek söz var mı bilemiyorum. Sürekli çok lazımmış gibi en yüksek bütçeyi alan diyanet, sürekli erkenden bütçesini bitirip ek bütçe alan yine diyanet, 5 yıldızlı otellerde süper lüks tatiller yapıp adına diyanet sempozyumu falan diyen yine bunlar, çok lazımmış gibi haritada yerini gösteremeyeceğimiz ülkelere 3 liraya Camii yaptırıp defterde 10 lira gösteren yine bunlar. Neyse daha fazla konuşmayayım, en dip seviyeler yüzünden Silivri'nin hava durumu ile ilgilenme gibi bir niyetim yok, kimse parasının nereye gittiğini sorgulamıyor zaten yesinler işte bana ne.