eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yukardakilerin hepsini izledin genç ve önerilerim.

The 100
the expanse
lost in space,
Rasing dion,
raised by wolwes
halo
ercan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
The 100 iyidir, sürükleyici gerçekten.
Dixon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
the100
manifest
Hepinize the100 tavsiye ettiğiniz için teşekkür ederim. Bitirdim son sezonlara doğru biraz saçmalamıştı ama güzel diziydi sağolun.