Çekmişsin hocam, bir dahakine beyazlarla değil renklilerle 30 derece de girin makinaya.
Oha hocam baya komik çok üst düzey bir espri bu ya. Fazla komik yani, hani mesela bazı espriler yapıyorlar bu kadar komik değil, yani bu esprinin karşılığı çok daha kaliteli esprilerin önünü de açar, ülke olarak kalkınırız yani. Sen bu espriyi yap afrikadaki çocuklar açlıktan ölmesin.
Kısacası bir daha şaka yapma