Sorular eskisi kadar kolay değil yakın zamanda tanıdık bir kardeşim girdi 3-4 yıldır trafikte olmasına rağmen ucu ucuna 70 ile geçti, ama çalışmamıştı.
Bunu demekteki amacım korkutmak değil, sınavın kolay olmadığını biliyoruz ama bu arkadaş soru bile bakmadan kendine güvenerek girdi ve geçti, senin bu konuda korkun varsa baştan kaybedersin
Çıkmış sorulara bak ve YouTube üzerinde dersleri izle illa güzel taktik veren hocalar vardır biraz da mantığını kullanarak rahatlıkla geçersin, kendine güvenmediğin an geçmiş olsun