valla hocam herkeste farklılık gösteriyor gibi

ben okudla felan hiç ögrenemedim corona döneminde eve kapandıgımızda çok fazla ingilzice içerige maruz kaldım

özellikle - hikaye odeklı telltale oyunları , breaking bad , the boys gibi uzun soluklu diziler sayesinde baya ilerlettim ingilizcemi

belki cizgi roman felan okumakta sizin için iyi olabilir


benim taktigim belli

film veya dizideki bütün cümleyi ezberliyorum , ardından parçalara bölüp başka kelimelerle birleştiriyorum bu sayede kelimenin ve cümlenin tam anlamıyla ögrenmiş oluyorum