Merhabalar. Temayı özelleştirme paneline girdiğimde sadece bileşenler gözüküyor son açtığım eklentileri kapattım dilini değiştirmiştim onu da eski haline getirdim ama yine de düzelmedi. yardımcı olur musunuz ?