Önemli bir problem var, geçen sene 3 sene olarak uzattığımız hosting şu anda süresi dolmuş ve gecikmeye girmiş olarak gözüküyor ve müşteri hizmetlerine ulaşılamıyor. Uzak durulmasını öneririm.
Telefonla ararsanız sadece bir kişi ile muhatap oluyorsunuz. O da sadece bazı konularda yardımcı olabiliyor. Mesela ben alan adlarımın süresini uzatabilmiştim, ama yaptığım ödemenin karşılığında bir fatura alamadım. Halbuki en az beş kere aradım. Her seferinde hallederiz falan dediler, ama henüz gelen bir fatura yok.