Bildiğim kadarıyla değil. İleri düzey anksiyetesi olan bir tanıdığım var muhtemelen memur olmadan önce de öyleydi.
Bende normal askerliği düşünüyorum. 40 mg paxera + 6 mg invega (şizofreni ilacı) kullanıyorum. Beni asker yaparlarsa büyük sıkıntı çıkarırım

yapmazlar umarım.